معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از روستاهای قهستان بازدید کرد

درمیان (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، ظهر امروز به نیابت از استاندار خراسان جنوبی از روستاهای بخش قهستان شهرستان درمیان شامل ماسنان، نوقند، مناوند، آنیک و نوغاب آنیک بازدید کرد و از نزدیک با مردم این روستاها به گفتگو و احصاء مشکلات پرداخت.

کد مطلب: ۸۹۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از  روستاهای قهستان بازدید کرد

مشیر الحق عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ، در این بازدیدها به مشارکت مردم در حل مشکلات تاکید کرد و گفت: کشور با جنگ اقتصادی نابرابر روبه رو شده و کمک مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی می تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از مشکلات فعلی داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه پیگیری و برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی روستاها نقش مهمی در توسعه زیرساخت ها و رفع حل مشکلات روستائیان دارد، خاطرنشان کرد: ارتباط گیری مردم با اعضای شوراها و نیز شوراها با بخشداری و فرمانداری شهرستان می تواند در تسریع روند توسعه زیرساخت های روستایی و ماندگاری مردم در روستاها تاثیر گذار باشد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب خود توجه ویژه ای به مردم به ویژه روستاییان داشته و دارد افزود: فرهنگ مردم در حوزه صرفه جویی بسیار اهمیت دارد ؛ لذا صرفه جویی به معنای درست مصرف کردن است و از همه مردم به ویژه مبلغین فرهنگ ایرانی - اسلامی همچون روحانیون و مسئولان شهرستانی انتظار می رود تا با ابزار ایمان و اراده در تولید و اشتغال جوانان بکوشند.


بیشتر مشکلات طرح شده در این ۵ روستا تامین آب شرب، آنتن دهی تلفن همراه، آنتن دهی تلوزیون دیجیتال و تامین سوخت ادوات کشاورزی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار