مدیر آموزش و پرورش پاکدشت: تاریخ همواره تجلی زن ایرانی را به تصویر کشیده است

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، در آئین افتتاحیۀ جشنوارۀ فیلم رشد شهرستان، گفت: ر جا که سخن از خانواده می شود، حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی خانواده در رأس قرار می گیرد.

کد مطلب: ۸۹۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش پاکدشت: تاریخ همواره تجلی زن ایرانی را به تصویر کشیده است

آئین افتتاحیه جشنوارۀ فیلم رشد در سالن اجتماعات آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

محمد سیلسپور، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در این آئین، ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان دختر و تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س)، با اشاره به این امر که تاریخ ایران همواره تجلی زن ایرانی را به تصویر کشیده ، گفت: بانوان ایرانی همواره در طول تاریخ ایران گردآفریدی هستند که برای کشور خویش افتخار می آفرینند.

او در ادامه، با اشاره به این امر که هر جا که سخن از خانواده می شود، حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی خانواده در رأس قرار می گیرد، افزود: در همۀ جنگ های مهم، حضرت زهرا در کنار همسرش مردانه ایستاد.

او در بخشی دیگر از سخنان خود، با تأکید بر این موضوع که در هیچ دین و آئینی آن گونه که در اسلام به زن بها داده شده ، به این موضوع مهم توجه نشده، ادامه داد: امروز زن در جامعه جایگاه ارزشمند و والایی دارد.

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت ، دانش آموزان را پایه گذار قدرت و تکنولوژی در هر جامعه دانست و با اذعان به این امر که خلاقیت تولید فیلم در دانش آموزان وجود دارد، اظهار کرد: جشنوارۀ رشد از دانش آموزان می خواهد که به جای نهاد آموزش و پرورش تولید کنندۀ محتوای آموزشی باشند.

/خبرنگار: میترا قاریان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار