کاظمی: یکی از شاخصه های مهم انقلاب توجه به عدالت و محرومیت زدایی است

نماز وسیله‌ تقرب به خداوند است

شهرری (پانا) - اختتامیه دومین دوره آموزشی جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و دیگر مسئولان کشوری و استانی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: یکی از شاخصه های مهم انقلاب توجه به عدالت و محرومیت زدایی است

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان عشایر را افرادی مومن، شجاع، غیور و پرتلاش کشور خطاب قرار داد و افزود: یکی از مصادیق بارز رویکرد عدالت‌خواهی توجه به عشایر است.

او توجه کیفی و کمی از منظر سخت‌افزاری و نرم افزاری به عشایر را از وظایف خود دانست، و ادامه داد: باید زمینه‌ کشف استعداد دانش‌آموزان عشایر را در راستای مسیر زندگی خودشان مهیا کنیم.

کاظمی برگزاری این برنامه‌ها را فرصتی مغتنم برای دانش‌آموزان دانست، و اظهار کرد: برگزاری جشن تکلیف برای شما دانش‌آموزان عزیز می‌تواند نقطه‌ عطفی در زندگی شما و منشا تغییر و تحولات معنوی باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدوارم این جشن تکلیف سرآغازی برای ورود با بصیرت، بادانش و با معرفت به حوزه‌ی بندگی خداوند باشد.

او با توضیح اینکه جشن تکلیف را باید یکی از قسمت‌های ورود به مرحله‌ جدید زندگی بدانیم، ادامه داد: جشن تکلیف، جشن تشرف به محضر خداوند است.

کاظمی با بیان اینکه جشن تکلیف مسیر خوشبختی و سعادت ما را رقم می‌زند، بیان کرد: در قلب و محور جشن تکلیف ایجاد رابطه‌ بندگی با خداوند است.

او در پایان خاطرنشان کرد: سعادت دنیوی و اخروی ما بر پایبندی به احکام الهی است که در قلب آن نماز است.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار