بازدید وزیر آموزش‌و‌پروش از روند اجرای طرح ویژه مدرسه در استان البرز

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در جریان سفر یک‌روزه خود از روند اجرای طرح ویژه مدرسه مبتنی بر اجرای سند طرح تحول بنیادین در استان البرز بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش‌و‌پروش از روند اجرای طرح ویژه مدرسه در استان البرز

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌وپرورش، صبح امروز سیدمحمد بطحایی در اولین برنامه سفرش به استان البرز با حضور در دبستان فاطمه‌الزهرای مهرشهر از برخی کلاس‌های این مدرسه بازدید و با دانش‌آموزان درباره مهارت‌های زندگی گفت‌وگو کرد. وزیر آموزش‌وپرورش با سؤال کردن از دانش‌آموزان، میزان تأثیر و فراگیری مهارت‌های زندگی را ارزیابی کرد.

برنامه ویژه مدرسه یکی از برنامه‌های است که در زمینه اجرای سیاست‌های آموزش‌وپرورش طراحی شده و میثاق‌نامه آن با عنوان، «مدرسه در افق ۱۴۰۴سند تحول بنیادین» از سوی وزیر آموزش‌وپرورش و همچنین یک دانش‌آموز، یک معلم، یک مدیر و یک نفر از اولیا امضا شد.

در این دبستان نمایشگاهی از تولیدهای دانش‌آموزان با موضوع معاش حلال برپا شده بود که وزیر آموزش‌وپرورش، معاونان و هیات همراه از آن بازدید کردند.

در ادامه این سفر، وزیر آموزش‌وپرورش به دبیرستان دوره اول متوسطه مهدیه در رجائی‌شهر رفت و از برنامه‌های ویژه مدرسه که در این مدرسه انجام‌ شده است، بازدید کرد. در دبیرستان دخترانه مهدیه، نمایشگاهی از تولیدات و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان با موضوع اشتغال و درآمد برپا شده است.

در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان البرز، معاون آموزش ابتدایی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و سرپرست آموزش متوسطه و جمعی از مدیران ستادی، وزیر را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار