هفتمین کنگره مجمع مشارکت اسلامی جوانان در کانون سمیه شهرری برگزارشد

شهرری (پانا) - هفتمین کنگره مجمع مشارکت اسلامی جوانان با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و بازرس خانه احزاب و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین کنگره مجمع مشارکت اسلامی جوانان در کانون سمیه شهرری برگزارشد

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب سراسر امید، روحیه و انگیزه را در حرکت به رسیدن قله‌ها تداعی می­کند، اظهار کرد: مسئولین باید در فضای سیاسی کشور این روش و منش را در آغاز دهه پنجم انقلاب سرلوحه کار خود قرار دهند و از بداخلاقی و بدرفتاری­ها پرهیز کنند.
وی با تأکید بر اینکه مردم ایران بهترین مردم دنیا هستند ادامه‌ داد: انقلاب مردمی یکی از ویژگی­های بارز این نظام است که علی‌رغم همه مشکلات، فشارها و توطئه‌­های مختلف برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی در صحنه هستند.
فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور دریغ نمی­‌کنند، یادآور شد: هر جا و تا هر زمانی مردم حضور دارند این مملکت و انقلاب حفظ خواهد شد و اگر ما صدای مردم را دیر بشنویم و مسیرشان تغییر کند، سرنوشت دیگری در انتظار نظام خواهد بود.

دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه احزاب در اداره کشور نقش تاثیرگذاری دارند، گفت: احزاب یک راه ارتباطی بین مردم و مسئولان برای رساندن خواسته‌های آنها محسوب می‌شوند.

محمدجواد محمدی نوری تصریح کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری و تاکید بر جوان گرایی و استفاده از جوانان در اداره کشور، باید همه در تحقق این امر اهتمام جدی داشته باشند.
نوری با اشاره به اینکه باید دغدغه مسئولان در رفع مشکلات مردم جدی‌تر از گذشته باشد، افزود: همدلی، وحدت و انسجام مردم و مسئولان سدی محکم در برابر توطئه و نقشه های دشمنان انقلاب است.
فرماندار ویژه شهرستان ری نیز به نقش و تاثیر حضور احزاب در کشور اشاره کرد و گفت: حضور احزاب در کنار مردم و مسئولان نقش موثری برای رفع موانع و مشکلات جامعه دارد.
هدایت الله جمالی پور یادآور شد: تحقق جمهوری نظام اسلامی و مشارکت مردم در امور سیاسی نیازمند حضور موثر احزاب است.
او عنوان کرد: اختلافات سلیقه‌ای بین احزاب باید کنار گذاشته شود تا با برنامه ریزی و ارائه خدمات مشکلات مردم بهتر حل شود.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار