درخشش مراکز کانون دزفول در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور

اهواز(پانا) - مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۸۹۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش مراکز کانون دزفول در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور

در سومین دوره‌ی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور که از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1397 برگزار شد؛ شهرستان دزفول با 33 باشگاه کتاب فعال خوانی که 28 باشگاه آن توسط مربیان مراکز چهارگانه‌ی کانون تشکیل و هدایت می‌شد از میان 172 شهر شرکت‌کننده در این دوره، به‌عنوان پنج شهر خلاق در حوزه‌ی ترویج کتاب‌خوانی انتخاب و معرفی شد.

باشگاه‌های کتاب‌خوانی، شهر خورشید، پرتغال دزفول، بال‌های کاغذی، درخت بخشنده، شاداب 1 و 2 و 3 و 4، دیدُمک، آوان 1 و 2 و 3 و 4، کرم کتاب و چلچراغ از جمله باشگاه‌های کتاب‌خوانی بودند که زیر نظر نسیم آل طه، مرجان جمشیدی، نجمه واحدی، سارا کلانی، مریم شادابی پور، ندا مراد پور و مریم یلداش مربیان کانون مراکز دزفول در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور شرکت کردند و سهم به سزایی در انتخاب دزفول به‌عنوان یکی از شهرهای خلاق در ترویج کتاب‌خوانی داشتند.

گفتنی است: در اولین دوره باشگاه کتاب‌خوانی کشور، اعضا مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 دزفول موفق به کسب مقام‌های اول و سوم در بخش‌نامه به نویسنده شدند.

همچنین در دومین دوره باشگاه کتاب‌خوانی کشور نیز آیه سادات آذریان عضو نوجوان کانون شماره 2 دزفول برای دومین سال متوالی موفق به دریافت عنوان برتر بخش‌نامه به نویسنده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار