امام جمعه ی موقت خاورشهر :

تقوا بهترین راه مبارزه با فساد است

شهرری (پانا) - امام جمعه ی موقت خاورشهر گفت: با استناد به آیات قرآن اگر بخواهیم با فساد مبارزه کنیم باید با تقوا باشیم .

کد مطلب: ۸۹۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تقوا بهترین راه مبارزه با فساد است

حجت الاسلام والمسلمین مبرهن بیان کرد: اگر محور زندگی انسان ها بر پایه ی ولی خدا نباشد هیچ اثری از اسلام و مسلمان باقی نخواهد ماند.

امام جمعه ی موقت خاورشهر با توجه به اهمیت این موضوع گفت: در قرآن تقوا در همراهی صادقین توصیه شده است که در راس صادقین پیامبر عظیم شان بوده و وظایفشان تلاوت قرآن ، تزکیه و تعلیم کتاب و حکمت است.

حجت الاسلام والمسلمین مبرهن با توجه به اهمیت توحیدی شهر مکه اظهار کرد: اهل مکه بودن صرفا حضور در این مکان مقدس نیست بلکه در هر جای عالم اگر با محوریت مکه فرهنگ توحیدی داشته باشیم اهل مکه و منتسب به پیامبر هستیم.

اوبر دشمنی کافران از صدر اسلام تا کنون تاکید کرده و گفت : دشمن با نقشه های گوناگون و شوم خود میخواهد پایگاه توحیدی در عالم وجود نداشته باشد و کسی به مرام امام حسین فکر نکرده و فرهنگ و تمدن توحیدی وجود نداشته باشد.

امام جمعه ی موقت خاورشهر در خطبه ی دوم علاوه بر بیان مناسبت ها، بزرگترین وظیفه ی دولت و ملت را تقوا دانسته و گفت: مشروعیت متصدیان امور به تقوا و عدالت است و اگر مسئولین نظام بر مبنای تقوا و عدالت حرکت نکنند از مشروعیت و محبوبیت بهره مند نخواهند شد.

او در پایان اظهار کرد: ما باید شکر گزار بهره مندی از نعمت ولایت و انقلاب باشیم و بدانیم مردم ما در هر زمان و شرایطی پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.
/خبرنگار:زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار