آیین تجلیل از شرکت کنندگان در نخستین جشنوار تولید فیلم کوتاه با تلفن همراه

قم (پانا)- به همت نهضت سواد آموزی قم: از شرکت کنندگان درنخستین جشنواره تولید فیلم کوتاه ۲ دقیقه ای با گوشی تلفن همراه تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۹۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از شرکت کنندگان در نخستین جشنوار تولید فیلم کوتاه با تلفن همراه

محمد رضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مصاحبه اختصاصی با پانا اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سال روز تشکیل نهادمقدس نهضت سوادآموزی و دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آموزش دهندگان سوادآموزی استان برای شرکت درنخستین جشنواره تهیه و تولید فیلم کوتاه ۲ دقیقه ای با گوشی تلفن همراه دعوت به عمل آمد.
قاسمی نیا گفت: این فراخوان که برای نخستین بار در استان و کشور در موضوعات سوادآموزی برگزارشد با استقبال و مشارکت آموزش دهندگان مواجه شد به طوری که تعداد ۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره تحویل گردید.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در زیر موضوعات جذب، شناسایی، ثبت نام، آموزش ، معرفی چهره ها ، روش ها و طرح ها و برنامه های سوادآموزی تولید اثر شده است.
معاون نهضت سواد آموزی قم بیان کرد: طی مراسمی که در سالن اجتماعات معاونت سواد آموزی قم، بعد از نمایش ۱۸ اثر منتخب انجام شد، از تمامی شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.
قاسمی نیا با بیان اینکه باید از زبان رسا و اثر گذار هنر به خصوص در زمینه فیلم و نمایش امر حیاتی سوادآموزی و فرهنگ یادگیری و یاددهی در جامعه برای ترویج و گسترش سواد استفاده کرد، خاطر نشان کرد: فیلم کوتاه می تواند نقش شایسته ای در این رابطه داشته باشد.
وی یاد آور شد: غفلت در بهره گیری از زبان دلنشین و عاطفی هنر برای تبلیغ و تهییج آحاد اجتماع در بیان ارزش ها و معروفات دینی و اسلامی، خسارت به بار می آورد و لازم است از این ابزار با سلامت و درستی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار