مسیب زاده: بهترین تجلی ارتباط با خدا نماز است

شهریار (پانا) - دومین دوره آموزشی جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر کشور با حضور مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، معاون سازمان عشایر کشور و دیگر مسئولان استانی و کشوری در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مسیب زاده: بهترین تجلی ارتباط با خدا نماز است

محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) بیان کرد: عشایر ذخایر انقلاب، و شجاعان، مرزبانان و غیور مردان این کشور هستند.

مسیب زاده گفت: بیست و سوم آذرماه سال ۱۳۹۵ برای دانش‌آموزان میهن عزیزمان یک روز بیادماندنی بود زیرا دو‌هزار نفر از دانش‌آموزان نو مکلف پسر به دیدار حضرت آقا مشرف شدند.

او با بیان اینکه ما وظیفه داریم مراسم جشن تکلیف شما دانش‌آموزان عشایر را به بهترین نحو برگزار کنیم، ادامه داد: رسیدن به سن تکلیف به معنای این است که شما دانش‌آموزان عزیز لیاقت حضور در محضر خداوند و کسب ماموریت از جانب خداوند را کسب کرده‌اید.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، تکلیف را ماموریت الهی دانست و افزود: توجه به امر اقامه‌ نماز از مهم‌ترین وظایف شما محسوب می‌شود.

مسیب زاده با توضیح اینکه سلامت جسم با ورزش و تغذیه مناسب کسب می‌شود اما سلامت روح با دعا، نیایش و ارتباط با خدا به دست می‌آید، اظهار کرد: اگر مسیر زندگی بزرگان کشور و جهان را مطالعه کنید مشاهده خواهید کرد زندگی دشوار و سختی را پیش رو داشتند و شما عزیزان این سختی‌ ها را در زندگی خویش از نزدیک لمس می‌کنید.

او در پایان خاطرنشان کرد: احترام به پدر و مادر از وظایف اول شما است و فراموش نکنید که در قرآن کریم و آیات زیادی این امر تاکید شده است.

دومین دوره‌ آموزشی جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از استان‌های قزوین، سمنان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، شهرستانهای استان تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار در حال برگزاری است.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار