پاکسازی محله‌ها و شستشوی معابر شهر شیراز برای استقبال از نوروز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از پاکسازی و نظافت شهر به صورت محله به محله و با تشکیل اکیپ های ۲۰ تا۳۰ نفره از پاکبانان با هماهنگی و حضور یاوران شورای محلات خبر داد و افزود: پاکسازی و نظافت محلات از یکم اسفند ماه و با مشارکت بیش از ۱۵۰۰ پاکبان در ۲۶۶ محله شیراز آغاز شده است.

کد مطلب: ۸۹۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پاکسازی محله‌ها و شستشوی معابر شهر شیراز برای استقبال از نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، خوشبخت، ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای آماده سازی شهر شیراز به منظور استقبال از نوروز گفت: با توجه به اینکهشیراز همواره مقصد سفرهای نوروزی است در ستاد تسهیلات نوروزی سعی شده تا شهر برای استقبال از این مسافران و گردشگران مهیا و آماده شود .

به گفته‌ی او، در این طرح قطع سرشاخه‌های درختان و جمع آوری ضایعات فضای سبز، لاستیک های فرسوده و اقلام حجیم از طریق 15 دستگاه خودروی کمپرسی روباز انجام می‌شود.

او از شستشوی تمامی معابر شهر و به ویژه ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نیمکت‌ها، مخازن معابر، پل‌های هوایی عابرین پیاده، روگذرها و زیرگذرها، توسط 14 دستگاه تانکر آب سه کاره و 8 دستگاه واترجت خبر داد.

خوشبخت افزود: جمع آوری پسماندهای حاصل از پاکسازی محلات توسط 16 دستگاه خودرو پِرس حمل زباله جمع‌آوری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ادامه داد: اقداماتی مانند جمع آوری پسماندهای قابل بازیافت حاصل از پاکسازی محلات توسط 11 دستگاه ماشین نیسان ویژه جمع آوری مواد قابل بازیافت انجام می‌شود.

او، رنگ آمیزی، تعمیر و تعویض مخازن موجود در معابر، پاکسازی ورودی و خروجی ها، کمربندی ها و زمین های باز سطح شهر از طریق لودر و یک دستگاه بنز تک، نصب پاکت های باز و غلطان ویژه جمع آوری نخاله های جزء و در نهایت پاکسازی ویژه رودخانه خشک شهر و حفظ و نگهداری آن توسط پاکبانان و نیروهای این سازمان را از دیگر اقدامات خانه تکانی شهر شیراز برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار