بررسی مشکلات روان آب‌های دهستان شیرکوه

تفت (پانا) _ جلسه بررسی مشکلات روان آب‌های دهستان شیرکوه با حضور "محمد محامدی" فرماندار، "مهدی زارعی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای دهستان شیرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات روان آب‌های دهستان شیرکوه

جلسه بررسی مشکلات روان آب‌های دهستان شیرکوه با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای دهستان شیرکوه برگزار شد.

"محمد محامدی" در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به برگزاری جلساتی درگذشته برای بررسی مشکلات روان آب‌های دهستان شیرکوه در این جلسه به بررسی مصوبات آن جلسات برای اجرایی شدن آن پرداخته شد.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم بر جاری بودن روان آب‌های منطقه ده بالا در رودخانه فصلی این روستا اتخاذ شد و در این راستا گروهی از کارشناسان دستگاه‌های مسئول، بر روند جاری شدن روان آب در مسیر رودخانه فصلی نظارت خواهند کرد.
محامدی از پاک‌سازی رودخانه فصلی این روستا در روز 12 اسفند خبر داد و خاطرنشان کرد: برای پاک‌سازی رودخانه فصلی ده بالا نیاز است دهیاران و شوراهای این منطقه و با استفاده از مشارکت مردمی همکاری لازم با شرکت آب منطقه‌ای استان یزد را داشته باشند.
در ادامه این جلسه فرماندار، دادستان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین از رودخانه فصلی و آب‌بندهای مسیر این رودخانه بازدید صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار