رئیس اداره زندان میاندوآب:

428 زندانی در میاندوآب مشمول عفو رهبری شدند

ارومیه(پانا)- رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: 428 زندانی در میاندوآب مشمول عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

کد مطلب: ۸۹۷۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
428 زندانی در میاندوآب مشمول عفو رهبری شدند

صفر اکبری افزود: در راستای اعمال عفو گسترده زندانیان با موافقت رهبر معظم انقلاب، پرونده 800 نفر از محکومان در زندان میاندوآب مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع 428 زندانی مشمول عفو شدند.

وی اضافه کرد: با این عفو گسترده تاکنون از بین زندانیان 263 نفر آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند و 165 زندانی مشمول تخفیف مجازات شدند.

رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: کاهش جمعیت کیفری باعث کاهش آسیب های درون و برون زندان ها و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد و همچنین از لحاظ کاهش هزینه های مالی در زندان نیز تاثیر به سزایی در جهت اصلاح و تربیت افرادی که لزوما باید در زندان باشند، خواهد داشت.

وی افزود: اعلام این عفو شیوه نوینی از زندانبانی اسلامی بر محور رافت اسلامی بوده که در سایه درایت مدبرانه مقام معظم رهبری و پیشنهاد رییس قوه قضائیه اجرایی شده است.

اکبری ابراز امیدواری کرد که این عفو منجر به کاهش جمعیت کیفری زندان ها شود و محکومینی که از این موهبت بهره می برند تلاش کنند تا بازگشت مجدد به زندان نداشته باشند و قدر این آزادی را بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار