مشارکت 70 میلیارد ریالی منطقه آزاد ماکو در طرح های روستایی

ارومیه(پانا)-مدیر طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ این سازمان 70 میلیارد ریال در اجرای طرح های روستایی این منطقه مشارکت می کند.

کد مطلب: ۸۹۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 70 میلیارد ریالی منطقه آزاد ماکو در طرح های روستایی

نرگس نجفی در جلسه بررسی پروژه های مشارکت سازمان با دستگاه های اجرایی ماکو اظهار داشت: برای پنج روستا در سال جاری و 11 روستا در سال آینده 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه آزاد ماکو تخصیص یافته و مابقی هزینه ها توسط دستگاه های اجرایی مرتبط تامین می شود.


وی بیان کرد: همچنین سازمان منطقه آزاد ماکو در آبرسانی به 49 روستای شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت 25 میلیارد ریال مشارکت داشته که 15 روستا در سال جاری و 34 روستا برای سال 98 در نظر گرفته شده است.


وی به مشارکت این سازمان در بهبود و ساماندهی خدمات شهری اشاره کرد و ادامه داد: برای روشنایی بلوار ولایت ماکو، پل خلیل آباد شوط،‌ ساماندهی ورودی شهر شوط از طرف مرگنلر، احداث پارک مرگنلر، ‌احداث پارک پلدشت،‌ آسفالت معابر مسکن مهر 220 واحدی پلدشت نیز 25 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه خواهد شد.


مدیر طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد ماکو از احداث مدارس روستایی توسط این سازمان خبرداد و اضافه کرد: این سازمان در روستاهای قورشکاک،‌ آداغان، قیرکندی و شهر‌ یولاگلدی مدرسه احداث می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار