تقدیر از فعالان عرصه امور تربیتی در ناحیه۲ شهر ری

شهر ری(پانا) - به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی مراسم ویژه تقدیر از فعالان عرصه امور تربیتی با حضور معاونین پژوهش وابتدایی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از فعالان عرصه امور تربیتی در ناحیه۲ شهر ری

در این مراسم علی یزدان پناه مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) وخیر‌مقدم به معاونین اداره کل و مدعوین با تاکید به انجام فعالیت کیفی در معاونت پرورشی از تلاش عزیزان تشکر نمودو طی سخنان فلسفه و ماهیت وجود مقدس حضرت زهرا (س) را برشمرد و عنوان داشت: پیامبر اسلام (ص) وقتی مبادرت به معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به جامعه اسلامی می کند، فقط به بیان حقایق در مورد شخصیت و جایگاه ایشان می پردازد چون کلام و سخن پیامبر (ص) وحی خدا می باشد و وحی خدا جز حقیقت نیست.
اوبا بیان حدیثی از پیامبر که می فرماید " فاطمه (س) روشنایی قلب من است"، عنوان داشت، این حدیث کنایه از این دارد که وجود مقدس حضرت فاطمه (س) موجب خشنودی خدا و پیامبر عظیم الشان اسلام می باشد و در ادامه حدیث همسر حضرت زهرا (س) امام علی (ع) نور چشم پیامبر خوانده شده و فرزندان این دو میوه های قلب ایشان که همان امامان و امنا خدا در زمین هستند و تاکید شده است، هرکه به آنها تمسک بجویید، یقینا اهل نجات خواهند بود.
درپایان مراسم،از زحمات ارزشمند معاونین پرورشی ، مربیان پرورشی و مشاوران با اهدای جوایزی ویژه و لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.
/خبرنگار:مهدیار مرصعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار