دومین و سومین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان اصفهان افتتاح شد

اصفهان (پانا) - دومین و سومین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان در دبستان پسرانه دوره اول ابتدایی سیمین لباف زاده و دبستان دخترانه دوره اول ابتدایی خوروش 4 افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۹۷۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین و سومین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان اصفهان افتتاح شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ، و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه ؛ آیین افتتاح دومین و سومین اتاق بازی و یادگیری دانش‌آموزی استان در دبستان پسرانه دوره اول ابتدایی سیمین لباف زاده و دبستان دخترانه دوره اول ابتدایی خوروش 4 در آموزش وپرورش ناحیه یک شهر اصفهان برگزار شد .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در این آیین افتتاحیه اظهار کرد: فرصت طلایی برای درمان اختلالات یادگیری بوسیله بازی در دوره پیش دبستانی و اول تا سوم ابتدایی است .

وی در ادامه گفت : تربیت در مبانی سند تحول بنیادین فرآیند تعاملی است که می تواند زمینه ساز تکوین و تعالی پیوسته هویت دانش آموزان باشد ؛ آن هم به صورت یکپارچه با نظام اسلامی و ملی کشورمان برای اینکه بتواند استعدادهای دانش آموزان را به حیات طیبه هدایت نماید.

وی در ادامه تاکید کرد : بازی نیز یک فرصت یادگیری است و برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین می بایست از این ظرفیت نیز استفاده نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار