مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد

تسهیلات ویژه سفر به مشهد برای فرهنگیان سراسر کشور

طرح جدید اعزام حدود ۱۸ هزار نفر از فرهنگیان در یک سال آینده به مشهد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان، از طرح جدید اعزام حدود 18 هزار نفر از فرهنگیان در یک سال آینده به مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات ویژه سفر به مشهد برای فرهنگیان سراسر کشور

سید ریاض‌الدین طباطبایی به پانا گفت: «با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تهیه زیرساخت لازم برای ثبت‌نام آنلاین و ارایه تسهیلات با کارمزد سالیانه 2 درصد و بدون بهره، طرح جامع اعزام فرهنگیان به مشهد مقدس، با راه‌اندازی ستاد در تهران و مشهد آماده فعالیت است.»

مدیرعامل شرکت زاگرس افزود: «فرهنگیان از ایستگاه‌های پروازى و ریلی شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، سارى، یزد،کرمان، تبریز، اهواز و ... مشرف خواهند شد. همچنین اطلاع‌رسانى و ثبت‌نام 12 بار در سال به صورت ماهیانه انجام خواهد شد.»

طباطبایی گفت: «دوره اول تشرف فرهنگیان از اسفند به‌ صورت هفتگى شروع می‌شود و تا فروردین ادامه خواهد داشت. در مرحله بعد از اول اردیبهشت تا پایان سال نیز این طرح ادامه خواهد داشت. زائران فرهنگی می‌توانند از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف شوند.»

او افزود: «تسهیلات از 500 هزار تومان تا سقف 9 میلیون تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که با توجه به پیش‌بینی 18000 زائر حدود 14میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. با رایزنی انجام شده نیمی از این مبلغ از طریق بانک قرض‌الحسنه رسالت تامین شده است. در هماهنگى با بانک عامل همه واریزهاى زائر بر اساس شناسه پرداخت ایجاد شده از طریق سیستم بانکی خواهد بود و مدیریت حساب و کنترل مالى گروه‌ها در حجم بالا از این طریق به سامان خواهد بود.»

او افزود: «در مرحله اول کاروان‌ها به صورت هوایى و ریلی به صورت روزانه اعزام خواهند شد و خدمات شامل اقامت در هتل آپارتمان تا هتل‌های پنج ستاره، بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتى، انتقال در مشهد، تغذیه شامل صبحانه به‌صورت بوفه، ناهار و شام به تعداد شب‌های اقامت است.»

طباطبایی گفت: «زائران از تاریخ اعلام یک هفته فرصت خواهند داشت تا در سامانه mookeb.ir، ثبت‌نام خود را نهایى کنند.»

او ادامه داد: «امیدواریم با حمایت‌های وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان بتوانیم با ارائه خدمات مناسب و برنامه‌ریزی شده ضمن کاهش هزینه‌ها، سفرهای خوب و آسوده‌ای را برای فرهنگیان راه‌اندازی کنیم.»

براساس اعلام این شرکت فرهنگیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 88820040 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار