همایش تقدیر از رتبه های برتر کنکور97 شهرستان بهارستان

بهارستان (پانا) - از 51نفر رتبه برتری کنکور سراسری سال نود وهفت مدرسه نمونه دولتی شهدای علم و فناوری آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۹۷۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش تقدیر از رتبه های برتر کنکور97 شهرستان بهارستان

در این مراسم که با حضور علی کریمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و دیگر مسئولین در سالن همایش سجادیه شهرستان برگزار شد، از 51نفر از دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی شهدای علم و فناوری آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان که توانسته اند در کنکور سراسری سال نود وهفت حائز رتبه های برتر شوند، تجلیل بعمل آمد.

موسالو مدیر مدرسه نمونه دولتی شهدای علم و فناوری اذعان کرد: تعداد چشمگیری از دانش آموزان نخبه این مدرسه توانستند در کنکور سراسری سال97 مانند سال‌های گذشته، با توجه به محرومیت‌ها حائز رتبه‌های برتر شوند.

او ضمن قدردانی و تشکر از زحمات معلمان این مدرسه، افزود: 51 نفر از دانش آموزان حائز رتبه برتر بودند که در این میان، یک نفر رتبه تک رقمی، دوازده نفر رتبه سه رقمی و چهارده نفر توانستند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

موسالو ضمن ابراز خشنودی از این موفقیت بدست آمده و ابراز امیدواری برای کنکوری‌های سال98 گفت: قطعا این دانش آموزان، افتخار آفرینان و آینده سازان ایران هستند و امیدوارم با لطف خدا و تلاش همکارانم در این مدرسه در کنکورهای بعدی به تعداد این افتخار آفرینان افزوده شود.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار