اجرای طرح ملی شهاب در شهرستان بهارستان

بهارستان (پانا) - برنامه ملی شهاب به منظور توجیه معلمان در زمینه اجرای هر چه بهتر برنامه در مدارس، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و معلمان، معاونین و مدیران مدارس دوره دوم ابتدایی در سالن سجادیه شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی شهاب در شهرستان بهارستان

خلیلی معاون آموزشی ناحیه دو بهارستان به تبیین و اهمیت برنامه ملی شهاب پرداخت و اذعان کرد: برنامه ملی شهاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان است.

خلیلی ادامه داد: این برنامه موجب می‌شود تا سرمایه‌های انسانی جامعه هدر نرود و افراد مطابق با استعدادهای گوناگونی که دارند در جایگاهی که شایسته آن هستند قرار گیرند.

او افزود: همه ما باید عزم خود را جزم کنیم تا به نحو مطلوب و با اجرای صحیح این برنامه در مدارس، استعدادهای دانش آموزان را شناسایی کرده و آنها را به مسیر درست هدایت نماییم و لذا در روایات داریم که انسان‌ها مانند معادن طلا و نقره می باشند و این خود حاکی از وجود استعدادهای گوناگون در افراد می باشد.

در ادامه، نادری مدرس کشوری طرح شهاب در زمینه نحوه پر کردن فرم‌ها توسط همکاران برای دانش آموزان و چرایی اجرای این برنامه توضیحات مبسوطی ارائه کرد .

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار