نشست مشترک مدیران و مشاوران مقطع متوسطه دوم در شاخه نظری شهرستان دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-نشست مشترک مدیران و مشاوران مقطع متوسطه دوم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره و کارشناس مسئولان آموزش متوسطه دوم، سنجش و ارزشیابی تحصیلی و کارشناسان مشاوره و روابط عمومی در راستای بررسی اولویت های کاری این مدارس در ادامه سال تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیران و مشاوران مقطع متوسطه دوم در شاخه نظری شهرستان دیواندره  برگزار شد

نشست مشترک مدیران و مشاوران مقطع متوسطه دوم با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و کارشناس مسئولان آموزش متوسطه دوم، سنجش و ارزشیابی تحصیلی و کارشناسان مشاوره و روابط عمومی در راستای بررسی اولویت های کاری این مدارس در ادامه سال تحصیلی برگزار شد.

آنچه امروز بسیار مهم است بروز بودن مطابق اصول علمی است؛ چون در دنیای امروز همه علوم به ثانیه تغییر پیدا می کند؛ لذا نمی توان با روش ها و متد قدیمی دانش آموزان را در این مسیر پر فراز و نشیب هدایت کرد.

دوره متوسطه دوم دوره ی بسیار حساسی است؛ لذا می طلبد مدارس این مقطع تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف این مقطع با بهره گیری از ظرفیت های موجود بکار گیرند.

آنچه امروز از مدیران و تیم های اجرایی مدارس مقطع متوسطه دوم انتظار می رود؛ بررسی چالش های موجود و ارائه راهکارهای متناسب با ظرفیت های موجود برای حل آنهاست.

شما مدیران و مشاوران باید در فعالیت ها و برنامه ریزی خود حتما انتظارات اولیا و خود دانش آموزان را نیز در نظر بگیرید؛ و با استفاده از توانمندیهای اولیا به یک گفتمان مشترک و واحد برسید.

سعی کنید در سطح انتظارات همیشه واقع بینانه فکر کنید نه آرمانی چون باید در ارائه انتظارات منابع و ظرفیت های موجود را سنجید و براساس آن انتظار داشت.

مشاوران قلب های تپبنده مدارس هستند؛ لذا مدیران محترم بخصوص در مقطع متوسطه باید از این ظرفیت به نحو احسن در راستای تحقق اهداف بهره کافی را ببرند.

گفتنی است در این نشست هر کدام از مدیران و مشاوران هم در خصوص مواردی همچون آماده کردن دانش آموزان برای امتحانات پایان سال، مهارت آموزی، مشخص کردن سطح انتظارات، نحوه اجرای برنامه هایی متمرکز همچون برنامه تعالی، برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی، دادن برنامه به زیر مجموعه و ارائه راهکارها مطابق با هنجارها و ارزشهای موجود مطالبی را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار