بازارچه کار و فناوری دانش آموزان هنرمند مدرسه عفاف ونیسر

زنجان (پانا) -دانش آموزان مدرسه عفاف ونیسر در یک روز شاد و به یاد ماندنی ودرفعالیت گروهی بیش از 60نوع از انواع آشپزی و هنرهای دستی و باغبانی خود را در بازارچه یک روزه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۸۹۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه کار و فناوری دانش آموزان هنرمند مدرسه عفاف ونیسر

دختران دانش آموز دبیرستان عفاف ونیسر یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار هم کلاسی ها، خانواده ها و مسئولان اداره و مدرسه خود سپری کردند.

هریک از دانش آموزان مسئولیت کاری را به عهده داشتند، یکی انتظامات بود و یکی تشریفات، مسئول فروش و بازاریاب و با کارت زرد رنگ از سایر دانش آموزان متمایز شده بودند.

در ورودی این بازارچه فعایت های دانش آموزان برای عموم به نمایش درمی آمد تا تماشاگران دربدو ورود فعالیت یکساله آنان را به تماشا بنشینند.

بازارچه به تمام معنا بانظم و هنرمندانه چیده شده بود و انواع هنرهای دستی خود را شامل بافتنی، کاربا چوب، تزئینات، زیورالات، سفره آرایی، دست ساخته های تزئینی با دورریختنی ها، کار با چرم و بیش از 60نوع غذا و ترشیجات و دسر در بازارچه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.

دبیر کار و فناوری عفاف بیان کرد: «دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی آموزش می بینند و در پایان سال آموخته های خود را به نمایش می گذارند.»

وی هدف از ایجاد این بازارچه را آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل و نیازسنجی، شناسایی توانایی دانش آموزان، آموزش کار جمعی و همکاری در فعالیت ها و در نهایت کسب روزی حلال است.

مدیر این مدرسه گفت: «درس کار و فن آوری ما را با مشاغل گوناگون آشنا کرد و فعالیت هایی مانند خیاطی که تاکنون به سراغ آن نرفته بودیم ، آموزش دیدیم.»

وی افزود: «کار و فناوری درسی کاربردی و مفید برای دانش آموزان است، آموزش فعالیت های هنری باعث شده من از آن در خانواده استفاده کنم.»

عباسی خاطرنشان نمود: «دروس تئوری فقط موجب افزایش مفروضات ذهنی افرادمی شود اما این فعالیت های عملی است که موجب می شود یک دانش آموز بتواند به فعالیت های اجتماعی و اقتصادی بپردازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار