حضور مدیر کل مدیریت بحران در سامانه سامد و پاسخگویی به خط 111

زنجان (پانا) -مدیرکل مدیریت بحران به تعدادی از درخواست‌ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ را پاسخ داد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیر کل مدیریت بحران در سامانه سامد و پاسخگویی به خط 111

در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت،برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدیرکل مدیریت بحران دیروز دو شنبه 97/12/06 از ساعت 9 الی 10 صبح صورت پذیرفت. باقری مدیرکل مدیریت بحران به منظور پاسخگویی مستقیم به سوالات ودرخواستهای مردم از طریق خط تلفن 111 در محل سامانه سامد بازرسی استانداری حضور یافته و پاسخگوی مطالبات مردمی ددر حوزه مدیریت بحران شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان در خصوص تماس‌های صورت‌گرفته با سامانه سامد (111) گفت: «تماس‌های معدودی مربوط به حوزه مدیریت بحران بود که بر اساس ساز و کار پیش‌بینی شده توسط اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، ثبت و درخواست‌ها ضمن بررسی جهت ارائه پاسخ به دستگاه مربوطه ارجاع داده می‌شود تا پاسخ نهایی دستگاه به متقاضیان منعکس شود.»
باقری، سامانه سامد (111) را مطلوب توصیف کرد و افزود: «این سامانه، امکانی برای ارتباط آسان و بدون هزینه مردم با مسئولان و انتقال مشکلات فراهم کرده است.»
باقری تصریح کرد: «در صورتی که مدیران نیز مسائل مطرح شده توسط متقاضیان را مورد توجه قرار داده و در جهت حل آن‌ها در چهارچوب قوانین و مقررات، اقدام کنند و در صورت قابل حل نبودن نیز پاسخ اقناعی ارائه دهند، سامد بیش از این مفید خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار