پیام صادقیان: علی کریمی نباشد در سپیدرود نمی‌مانم

تهران (پانا) - هافبک سابق پرسپولیس با انتشار متنی از احتمال جدایی‌اش از تیم سپیدرود خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام صادقیان: علی کریمی نباشد در سپیدرود نمی‌مانم

علی کریمی که پس از گذشته چند هفته از آغار این فصل لیگ برتر ایران یکبار دیگر هدایت سپیدرود را بر عهده گرفت و البته امتیاز این تیم را هم خرید چند روز پیش از مالکیت این تیم استعفا کرد تا تمرینات سپیدرود در آستانه بازی حساس مقابل استقلال خوزستان تعطیل شود.

پیام صادقیان یکی از بازیکن‌هایی است که در نیم فصل برای تقویت سپیدرود توسط علی کریمی به رشت آورده شد. این هافبک جنجالی که اوج درخشش با پیراهن ذوب‌آهن و پرسپولیس بود با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد اگر علی کریمی از سپیدرود برود، او نیز در این تیم نخواهد ماند..

صادقیان در پیام خود که زیر عکسی از خودش و علی کریمی منتشر کرده بود، نوشت:

تو این ٢ماهی که اینجا بودم خیلی کم لطفی‌ها در حق علی آقای کریمی دیدم کسی که میلیاردها از جیب خودش خرج کرد و هر کاری که از دستش بر میومد رو واسه تیم با دل و جان انجام میداد ، من به شخصه فقط به خاطر علی آقا قراداد خودمو که ٢سال دیگه ازش مونده بود رو فسخ کردم و اومدم که کنارش باشم و اگه قراره نباشه مسلماً منم نمیتونم ادامه بدم اخلاق منو همه شما می‌شناسید که این فوتبال بی در و پیکر واسه من هیچ ارزشی نداره ، ای کاش مسئولین رشت و استان کمی به فکر تیم و هواداری خونگرم سپیدرود می‌بودند ، و ای کاش قدر اسطوره هامونو بدونیم ،
یا حق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار