انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز (پانا) - انتخابات مجامع اعضا و مربیان امروز ۶ اسفند ماه در مدرسه ی خدیجه کبری با حضور دانش آموزان و مربیان مدارس شهری و شهرستانی برگزار شد که ۱۴۵ نفر دانش آموز در آن شرکت داشتند.

کد مطلب: ۸۹۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجلن شرقی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران و مجریان انتخابات گفت: "هدف از تشکیل این جلسه انتخاب مجمع اعضاء و مربیان است".
او ادامه داد: "سازمان دانش آموزی بر پایه ی ۴ رکن است که در سطح کشور کنگره یا مجمع اعضا و مربیان نامیده می شود".

علیزاده افزود: " مناطق به دلایلی مانند ایاب و ذهاب و یا دور بودن مناطق مشارکت خوبی ندارند که این مشکل باید برطرف شود".

او ادامه داد:" بر اساس شیوه نامه ابلاغیه وزارت به دنبال انتخاب کامل و درست هستیم که باید فردی شایسته، لایق و شجاع باشد که هم از بین دانش‌آموزان و هم از بین مربیان انتخاب می شود".

رئیس سازمان دانش آموزی اظهار داشت: "رکن اصلی پیشتازان مربی است. پس او باید آگاه و کاردان باشد و می تواند در تربیت ایفای نقش کندو انتظارمان نیز همان است و کسی که به عنوان نماینده استان به کشوری راه می یابد، باید در شأن آذربایجان شرقی ظاهر شود".

او ادامه داد:" چتر نجات هر شخص آگاهی در آن حوزه است و باید تمامی قوانین و مقررات حاکم بر سازمان دانش آموزی را بدانیم و تنها خواستگاه ما بحث مشورت، شورا و استفاده از نظرات دانش آموزان است".
علیزاده افزود:" در مدرسه‌ای که برنامه‌ها شکست می خورد به این دلیل است که از دانش آموزان نظر نمی خواهیم و آنان از ما پاسخ امروزی می خواهند .پس شورا باید مختص کاغذ و خودکار نباشد و با همفکری و نظرات دانش آموزان تصمیم‌گیری شود در اینصورت مشکلی در مدرسه ها پیش نخواهد آمد".

او ادامه داد: "اگر بخواهیم کشوری آباد شود و دانش آموزان، شخصیت امروزیمان را در آینده زیر سوال نبرند ،باید به جوان باوری و جوان یاوری برسیم و بدانیم که دانش آموز امروزی در آینده کشور را نگه خواهد داشت و باید به جوانان تکیه کنیم، آنان را باور داشته باشیم و کارها را به آنان بسپاریم در اینصورت موفق خواهند شد".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار