برگزاری جلسه مدارس و مراکز غیر دولتی در آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

شهر ری (پانا) - جلسه اتاق فکر مدارس و مراکز غیر دولتی ناحیه دو شهر ری با حضورمدیر آموزش و پرورش و سایر اعضادر دبیرستان غیر دولتی حکمت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدارس و مراکز غیر دولتی در آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری

علی یزدان پناه،مدیراداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در ابتدای این جلسه با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یک کار فرهنگی است که نگاه فرهنگی و اندیشه فرهنگی را می‌طلبد.

اودر ادامه افزود: سیاست کاری آموزش و پرورش حمایت از مؤسسان مدارس غیر دولتی بر اساس قوانین و مقررات موجود است و در این زمینه تلاش می کنیم تا از پیشنهادات و انتقادات مؤسسان نهایت بهره و استفاده را ببریم.

او به ارزیابی انجام گرفته از مدارس غیر دولتی اشاره کرد و بیان کرد: رضایت مندی از مدارس غیر دولتی در سطح استان مطلوب است که این نشان دهنده فعالیت خوب این مدارس در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت می باشد.

یزدان پناه تاکید کرد: در بحث مدارس غیر دولتی به سه نکته و سه حق توجه می‌کنیم: اولین حق، حق دانش آموزان است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و حق دوم حق قانون و مقررات است که باید در تمام برنامه ها به قوانین و مقررات توجه ویژه نمود و حق سوم حق موسس یا موسسان است که باید تلاش کرد تا موسسان به نسبت سرمایه گذاری و فعالیت مطلوبشان از حقوق قانونی خود بهره مند شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بحث مشارکت مردم و بهره گیری از کمک خیرین و افراد خیر اندیش از جمله تاکیدات سند تحول بنیادین است.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار