مدیرکل آموزش و پرورش کردستان :

مسابقه انشا نویسی و صبحگاه شهدا در مدارس به مناسبت گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مسابقه انشا نویسی و صبحگاه ویژه شهدای والامقام در آستانه برگزاری کنگره 5400 شهید استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه انشا نویسی و صبحگاه شهدا در مدارس  به مناسبت گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان برگزار می شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت برگزاری کنگره 5400 استان کردستان مسابقه انشا نویسی در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسط استان برگزار می شود .

وی افزود: واحد های اداری و آموزشی استان باید ضمن اطلاع رسانی این موضوع به دانش آموزان، تا تاریخ بیستم اسفند ماه 97 انشای دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات را به دبیرخانه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان 5400 شهید استان ارسال کنند.

قربانی با بیان اینکه به انشا های برتر جوایزی اهدا و مقرر است پس از بررسی آثار برتر در کتابی چاپ شود، گفت: نامه ای به شهید ، نقش شهیدان مظلوم استان کردستان در تامین امنیت منطقه و چگونه راه شهیدان را ادامه دهیم، موضوعاتی است که برای مسابقات انشا ابلاغ شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر اقدامات کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره 5400 شهید استان نیز اشاره کرد وگفت : در راستای آشنا نمودن نسل نوجوان وجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال روحیه پایداری، مراسم صبحگاه ویژه شهدای والامقام استان با حضور روایت گران دفاع مقدس به ویژه همرزمان شهدا در کلیه مدارس استان برگزار می شود .

وی بیان خاطرات در مراسم آغازین و هم چنین برگزاری پرسمان های دانش آموزی با محوریت نقش شهدا در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انقلاب اسلامی و امنیت پایدار منطقه را از مهم ترین بخش های این برنامه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار