دبیر کنگره شهدای جهاد علمی کشور:

اندیشه و تفکر مبتنی بر اهل‌بیت(ع) مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی است

سمنان (پانا) - دبیر کنگره شهدای جهاد علمی بابیان اینکه ۴۰ ساله شدن انقلاب، نشان‌دهنده شکست توطئه دشمنان است، گفت: اندیشه و تفکر مبتنی بر اهل‌بیت(ع) مؤلفه قدرت انقلاب است.

کد مطلب: ۸۹۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اندیشه و تفکر مبتنی بر اهل‌بیت(ع) مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فر دبیر کنگره شهدای جهاد علمی کشور در آیین اولین سالگرد شهید گمنام مدفون در آمادگاه شهید هاشمی نژاد دامغان به میزبانی زینبیه اعظم ابن شهر بابیان اینکه پایان چهار دهه عمر بابرکت انقلاب و ورود به پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی خود، نشان‌دهنده خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران با چهار مؤلفه قدرت به ۴۰ سالگی خود دست پیدا کرد و گام دوم انقلاب را برای ۴۰ سال آینده کلید زد که یکی از این مؤلفه‌ها اندیشه و تفکر الهی مبتنی بر مکتب اهل‌بیت(ع) نام دارد.

وی اضافه کرد: وجود مبانی فکری انقلاب و همراهی مردم سبب شد که امام راحل(ره) با آرامش انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند، پس دومین مؤلفه همین حضور مردم درصحنه‌های انقلاب اسلامی است.

دبیر کنگره شهدای جهاد علمی کشور بابیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز در سطح منطقه می‌درخشد، ابراز کرد: تفکر بسیج دست پروژه انقلاب اسلامی ایران و نهادی هستند که خاستگاه آن مردم محسوب می‌شود لذا امام راحل(ره) که هرگز به دنبال جاه و قدرت برای خود نبودند، در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران به همین نیروی مردمی تکیه کردند.

نصیری فر با اشاره به اینکه مردم نمی‌گذارند برخی افراد کشور را به آمریکا و ایادی او واگذار کنند، اظهار داشت: داشتن رهبری آگاه، مدیر و شجاع از دیگر مؤلفه‌های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات امروز این است که مسئولان ما اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را جدی نمی‌گیرند و دل مردم از عملکرد برخی مسئولان خون است.

دبیر کنگره شهدای جهاد علمی کشور با اشاره به اینکه قدرت رهبری ایران اسلامی در منطقه بی‌نظیر است، اظهار داشت: مردم ما مومن، متدین و انقلابی هستند و در تمام عرصه ها ملی حضوری پررنگ دارند و مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای حل مشکلات کشور گام بردارند.

نصیری فرد بیان کرد: فاصله طبقاتی نباید بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد و ملت ما با توجه به نارضایتی که از عملکرد مسئولان داشتند در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری باشکوه و پررنگ یافتند تا این موضوع را نشان دهند که عملکرد برخی مسئولان به پای نظام نوشته نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار