در پایان دومین کنفرانس و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی

نظام‌نامه صنعت نمایشگاهی ایران به امضاء رسید

تهران (پانا) - نظام‌نامه صنعت نمایشگاهی کشور در پایان دومین کنفرانس و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی به امضاء رسید.

کد مطلب: ۸۹۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نظام‌نامه صنعت نمایشگاهی ایران به امضاء رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، در پایان دومین کنفرانس صنعت نمایشگاهی که با حضور محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت، بهمن حسین‌زاده، سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و مجریان و دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی برگزار شد، نظام‌نامه صنعت نمایشگاهی ایران به امضاء هر دو مدیر زیر مجموعه وزارت صنعت،معدن و تجارت رسید.

این نظام‌نامه به منظور سامان‌دهی ، توسعه و ارتقاء صنعت نمایشگاهی کشور در همه عرصه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیتهای داخل و خارج کشور به تصویب رسیده است.

این نظام‌نامه تاکید دارد که وظایف و تصمیم‌های شورای هماهنگی کشور مطابق با نظر وزارت صمت ( سازمان توسعه تجارت ایران ) است و پس از تائید قابلیت اجرایی خواهد داشت.

سرعت در صدور مجوزهای نمایشگاهی، تصویب تقویم سالانه نمایشگاهها در حوزه داخلی و خارجی برای جلوگیری از برگزاری عناوین مشابه و کمک به ارزشیابی، پایش و سیاست‌گذاری در ارتباط با مشوقهای نمایشگاهی از مضامین دیگر این نظام‌نامه است.

در این مراسم از فرید موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمد علمی، چهره ماندگار و استاد صنعت نمایشگاهی، شاهرخ مدرس، استاد صنعت نمایشگاهی، لادن ملکی مدیر اجرایی شرکت پالار سامانه، حبیب ماهوتی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های تبریز تقدیر شد.

همچنین با اعطای تندیس و لوح تقدیر از زحمات رحیم جلیلی، مدیر نمایشگاه های خوزستان به پاس سختکوشی و جدیت در صنعت، سید محمود موسوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های فارس به پاس مدیریت برنامه محور، علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان، جهانگیر سلطانی، مدیرعامل شرکت نقش جهان و علی معینی جهرمی، مدیرعامل گروه تجارت و اطلاعات کوشا تقدیرشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار