مدیر امور آب و فاضلاب منطقه ۲ شهرکرمانشاه:

9050متر از شبکه فرسوده توزیع آب شهرک (دولت آباد) کرمانشاه از مدار خارج شد

خبرگزاری پانا: ،مدیر امور آب و فاضلاب منطقه 2 شهرکرمانشاه گفت:9050 متر از شبکه فرسوده توزیع آب شهرک دولت آباد که مشکلاتی را به وجود آورده بود ،با موفقیت از مدار خارج گردید.

کد مطلب: ۸۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مهندس شاپور شیری،مدیر امور آب و فاضلاب منطقه 2 شهرکرمانشاه گفت:9050 متر از شبکه فرسوده توزیع آب شهرک دولت آباد که مشکلاتی را به وجود آورده بود ،با موفقیت از مدار خارج گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه 2 شهرکرمانشاه افزود: یکی از دغدغه های سالهای قبل ، افزایش کیفیت و یکسان سازی و تقویت فشار آب در «شهرک دولت آباد» شهر کرمانشاه بوده که خوشبختانه از سال گذشته این امر در دستور کار قرار گرفت و با از مدار خارج شدن حدود 9050 متر از شبکه قدیمی و فرسوده این شهرک این امر محقق گردید است.

این مقدار حجم کار در نوع خود کم سابقه بوده و پیامد مستقیم آن افزایش کیفیت و بهداشت آب و همچنین جلوگیری از هدر رفت و کاهش شکستگی خطوط اصلی و فرعی آب به میزان چشم گیری بوده است.


مهندس شاپور شیری بیان داشت: جنس لوله مورد استفاده پلی اتیلن است، و همچنین 1100 انشعاب از جنس گالوانیزه نیز استاندارد سازی شد.


مدیر امور آب و فاضلاب منطقه 2 شهرکرمانشاه با اشاره به دیگر مزایای و فواید اجرای این پروژه اضافه کرد: از آنجای که در انجام این پروژه تمام استاندارهای موجود را رعایت کرده ایم ، علاوه بر افزایش کیفیت و بهداشت آب، فشار آب یکسان و تقویت شده است، و همچنین مدت زمان قطع آب در صورت شکستگی لوله کاهش پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار