واحدهای صنفی باید نام واحد فعالیت خود را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام بگیرند

بوشهر(پانا)_معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: تمام واحدهای صنفی باید نام واحد فعالیت خود جهت درج در تابلو از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام بگیرند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۸۹۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
واحدهای صنفی باید نام واحد فعالیت خود را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام بگیرند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرضا عالی پور در نشست هم اندیشی استفاده از اصطلاحات و اسامی مجاز، ضمن اعلام این خبر افزود: امروز دنیا متفاوت از گذشته شده و تبلیغات و اطلاع رسانی یکی از مهم ترین موضوعات در جامعه بشری است که دستگاه های مرتبط باید یک نگاه ویژه به این مهم داشته باشند.

وی اظهار داشت: هماهنگی و تعامل با رعایت قوانین و مقررات در این راستا می تواند ضمن شناسایی مسائل و مشکلات، در ادامه شاهد ارائه یک کار ارزشمند در جامعه باشیم.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر حفظ قوت و اصالت زبان فارسی از الزامات دانست و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظف هستند که از بکار بردن کلمات و واژه‌های بیگانه خودداری کنند .

عبدالصمد دشتی کارشناس امور آگهی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هماهنگی و تصمیم‌گیری به منظور ساماندهی در این راستا را از اهداف نشست برشمرد و نکاتی را در مورد قوانین و مقررات تبلیغات محیطی و استعلام اسامی بیگانه بیان نمود.

علاوه بر معاون فرهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و معاون فرهنگی اداره اماکن عمومی، حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار