انتخابات مجامع اعضای مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی استان گیلان برگزار شد

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورشی استان گیلان گفت:باید اعضاء مجامع با دانش و آگاهی کافی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در این انتخابات شرکت کنند.

کد مطلب: ۸۹۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضای مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی استان گیلان برگزار شد

اخلاقی با بیان اینکه مربیان مهارت های زندگی را به دانش آموزان می آموزند افزود: «باید اعضاء مجامع با دانش و آگاهی کافی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در این انتخابات شرکت کنند، زیرا مربیان نقش مهمی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های صحیح وعملکردهای سازمان دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و در جهت اجتماعی شدن دانش آموزان بسیار تاثیرگزار می باشد،مجمع اعضاء و مربیان به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

اخلاقی در ادامه خطاب به دانش آموزان عضو مجمع اعضاء سازمان دانش آموزی گفت:آینده کشور در دست شما دانش آموزان می باشد بنابراین باید مهارت های لازم را کسب کنید.

اخلاقی گفت: «هدف از برگزاری چنین انتخاباتی استفاده از ظرفیت‌ها، توان فکری و خلاقیت‌های اعضاء و مربیان در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و افزایش مشارکت آنها در اجرای برنامه ها می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار