در بزرگترین فستیوال هنری شمالغرب کشور صورت گرفت؛

کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگرزن توسط نادیا عظیمی دانش آموز دبیرستان شهدای زینبیه میانه درجشنواره فیلم کوتاه افلاکیان

میانه (پانا)-نادیا عظیمی دانش آموز دبیرستان شهدای زینبیه میانه با نقش آفرینی در فیلم دژاوو در جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن شد.

کد مطلب: ۸۹۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگرزن توسط نادیا عظیمی دانش آموز دبیرستان شهدای زینبیه میانه درجشنواره فیلم کوتاه افلاکیان

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه، نادیا عظیمی دانش آموز دبیرستان شهدای زینبیه میانه با نقش آفرینی در فیلم دژاوو در جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن شد.

ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه با تبریک این موفقیت افزود بی تردید این گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری دانش آموزان و دعای خیر والدین به دست نخواهد آمد ، در این راستا نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکر گزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های آن عزیزان باشیم.

اینجانب موفقیت این دانش آموزان گرامی را تبریک عرض نموده و از خداوند دانا و حکیم برایشان توفیق روزافزون و ایامی شاد آرزومندم. باشد که این افتخار ، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت علمی ،هنری و شکوفایی استعداد های برتر فرزندان این خطه از ایران عزیزمان گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار