رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان:

توزیع گوشت قرمز در استان سمنان با رویکرد جدید انجام می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان، گفت: پس از دو روز توقف، مجدداً توزیع گوشت قرمز در سطح استان با رویکرد جدید و هدفمند با نظارت بازرسان از سر گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع گوشت قرمز در استان سمنان با رویکرد جدید انجام می‌شود

سید حسن میرعماد، در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان بابیان اینکه خوشبختانه از لحاظ ذخایر مایحتاج مردم در سطح استان سمنان وضعیت مناسبی وجود دارد، بیان کرد: ۴۷۶ تن مرغ منجمد، هفت هزار و ۹۳۰ تن ذرت، جو چهار هزار و ۵۷۰ تن و سویا سه هزار و ۵۴۰ تن با تلاش متصدیان تاکنون ذخیره‌شده است.

وی افزود: در حوزه گندم نیز خوشبختانه در سطح استان وضعیت مناسب است و تاکنون ۴۴ هزار تن ذخیره گندم در سطح استان سمنان صورت گرفته و این امر در حوزه برنج نیز با شش هزار و ۹۲۰ تن صدق می‌کند لذا مردم نباید نگران تأمین مایحتاج خودشان باشند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان، بابیان اینکه دو هزار تن شکر نیز در سطح استان سمنان ذخیره‌شده است، گفت: از آغاز سال ۹۷ تاکنون توزیع گوشت نیز در سطح استان سمنان رصد و پایش شد که طبق گزارش‌های واصله در این بازه زمانی ۲۷۴ تن مرغ منجمد و ۴۴۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۴۰ تن گوشت گرم در سطح استان توزیع‌شده است.

میرعماد افزود: توزیع گوشت قرمز با فرایند جدید توزیع می‌شود که این امر سبب شد دو روزی وقفه در کار توزیع را شاهد باشیم تا با نظارت مستقیم سازمان صنعت، معدن و تجارت ان شالله به صورت هدفمند شاهد توزیع گوشت قرمز در سطح استان باشیم.

وی بیان کرد: تدابیر ویژه ای برای حفظ تعادل و کنترل قیمت ها برای تمام اقلام مصرفی مردم اخذ شده و قرار شده تا بازرسی ها توسط اصناف تشدید شوند که گزارش عملکرد آن ها در نشست های بعدی تنظیم بازار ابلاغ می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار