برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل ورزش و جوانان تهران

فیروزکوه (پانا) - دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی خبر داد .

کد مطلب: ۸۹۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین دوره  مسابقات قرآن کریم اداره کل ورزش و جوانان تهران

مهدی مساح بیدگلی، در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران اظهارکرد: این مسابقات یکی از برنامه‌های روتین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است که در سال جاری چهارمین دوره آن در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

اودر ادامه افزود: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد که در مرحله شفاحی چهار رشته قرائت و تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ده جزء و حفظ سی جزء را داشتیم و در مرحله کتبی مسابقه کتابخوانی در موضوع جوان موفق و قرآن کریم در کلام امام علی(ع) برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این دوره از مسابقات مناطق بیست و دو گانه و شهرستان‌های استان تهران شرکت کردند که ثبت نام‌هادر مدارس، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و استان تهران انجام گرفت.

بیدگلی اذعان کرد: پس از داوری‌هایی که صورت می‌گیرد نتایج به مناطق اعلام و به نقرات برتر علاوه بر جوایز نفیس، مدرک معتبر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اهدا خواهد شد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار