دانش هاشمی‌پور معاون مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی

سفر وزیر آموزش و پرورش به استان ایلام در راستای توسعه عدالت آموزشی انجام می‌شود

سیدمحمد بطحایی شنبه میهمان فرهنگیان ایلام خواهد بود

تهران (پانا) - معاون مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش جزییات برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان ایلام را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۹۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سفر وزیر آموزش و پرورش به استان ایلام در راستای توسعه عدالت آموزشی انجام می‌شود

دانش هاشمی‌پور در گفتگو با خبرنگار پانا، با بیان اینکه سیدمحمد بطحایی روزهای شنبه و یکشنبه میهمان استان ایلام خواهد بود، اظهار کرد: این سفر در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری‌ و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر توجه ویژه به مناطق مرزی محروم و خدمت‌رسانی و توسعه عدالت آموزشی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های نخستین روز حضور وزیر آموزش و پرورش افزود: حضور در گلزار شهدای گرانقدر ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در نشست شورای اداری و شورای آموزش و پرورش، بازدید از مدارس، دیدار با رؤسا و اعضای تشکل‌های فرهنگی استان، دیدارصمیمانه با نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و خیرین مدرسه‌ساز، اعضای شورای دانشگاه فرهنگیان، بسیج‌ فرهنگیان ‌و دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان دانش‌آموزی، رؤسای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، از جمله برنامه‌های وی در اولین روز سفر به استان ایلام خواهد بود.

معاون مرکز امور هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌های دومین روز سفر وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: سفر به شهرستان چرداول و افتتاح استخر سرابله این شهر، بازدید از یکی از مدارس، نشست. با معلمان و دیدار با خانواده معظم شهید فرهنگی نیز در دومین روز سفر انجام خواهد شد.

هاشمی ‌پور در پایان با اشاره به اینکه در این سفر، چند تن از معاونان وزارت نیز وزیر را همراهی خواهند کرد، افزود: معاونان وزیر نیز با سفر به تعدادی از شهرستان های این استان، ضمن بازدید از برخی پروژه‌های مرتبط با آموزش و پرورش و حضور در نشست شورای ‌آموزش و پرورش‌‌ شهرستان‌ها و مناطق به بررسی مسائل و مشکلات آن مناطق خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار