فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

599 پایگاه بسیج فعال در استان فعالیت دارند

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 599 پایگاه بسیج در این استان فعال است و این ظرفیت مردمی امروز باید بیش از گذشته به‌کار گرفته شود.

کد مطلب: ۸۹۵۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
599 پایگاه بسیج فعال در استان فعالیت دارند

سرهنگ حمید دامغانی در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های منتخب بسیج استان سمنان باحضور سردار غلامحسین غیب پرور، اظهار داشت: 212 هزار نیروی بسیجی در استان سمنان فعال هستند که از این تعداد، 122 هزار نفر عادی و 90 هزار نیروی فعال محسوب می‌شوند.

وی به ظرفیت آتش به اختیار بسیجیان استان سمنان اشاره و تصریح کرد: فعالان این حوزه‌ها بسیجیانی هستند که بر اساس احساس تکلیف در راستای خدمت به مردم ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با عنوان این مطلب که از 46 حوزه بسیج محلات، 28 حوزه مربوط به برادران و 18 حوزه مربوط به خواهران است، خاطرنشان کرد: بسیج استان سمنان پویا و فعال است و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

سرهنگ حمید دامغانی بابیان اینکه ۴۶ حوزه بسیج محلات دراین استان فعالیت دارد، گفت: یکی از ویژگی‌های این پایگاه‌ها استقبال پرشور مردمی از آن‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح محلات و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد اهداف بسیج و مسائل فرهنگی است.

وی بابیان اینکه ۲۱۲ هزار نفر در قریب به ۶۰۰ پایگاه بسیج استان سمنان عضویت دارند، اذعان داشت: ۱۲۲ هزار نفر از جمعیت ۷۰۳ هزار نفری استان بسیجی عادی و ۹۰ هزار نیروی فعال هستند که آمار مشارکت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

به گزارش پانا؛ نشست سردار غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان پایگاه‌های منتخب بسیج استان سمنان با موضوع پایگاه‌محوری با حضور 100 نفر از منتخبان برادر و خواهر در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار