معاون سواد اموزی اداره کل آموزش و پرروش اذربایجان غربی:

رویکرد جدید حوزه سوادآموزی متناسب با نیاز های جامعه است

ارومیه(پانا)- معاون سواد اموزی آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: رویکرد جدید حوزه سوادآموزی متناسب با نیاز های جامعه است.

کد مطلب: ۸۹۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد جدید حوزه سوادآموزی متناسب با نیاز های جامعه است

علی اکبر صمیمی روز چهاشنبه در پنجمین جلسه ستاد امتحانات و گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان افزود: طرح توسعه سواد برای زنان و دختران روستایی با هدف استقرار عدالت آموزشی و توانمندسازی جامعه هدف در اسفند ماه سال جاری در ارومیه برای مناطق شش گانه اجرا می شود.

وی ضمن بیان این مطلب که امروزه صرف خواندن و نوشتن برای جامعه کافی نیست گفت: اشاعه فرهنگی، اجتماعی در مراکز یادگیری برای زندگی بهتر ضروری است.

صمیمی اضافه کرد: طرح خواندن با خانواده حلقه های کتابخوانی، نشریه فرصت دوم با هدف جلوگیری از بازگشت به بیسوادی و تحکیم سواد انجام می شود.
صمیمی بیان کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های سوادآموزی نظارت هرچه بیشتر بر برگزاری مطلوب امتحانات است.
وی اضافه کرد: سوادآموزی باید با استفاده از اهرم کنترل و نظارت با تمام توان ظرفیت خود را برای سالم سازی امتحانات به کار ببندد.
پوی گفت: تلاش می شود تا پیگیری پرداخت پاداش قبولین دوره سوادآموزی از سازمان بمنظور ایجاد انگیزه و افزایش علاقه ،اجرای دوره توانمندسازی مدیران مراکز یادگیری محلی بصورت قطبی در شمال و جنوب استان نقش نظارتی اداره حراست و بازرسی در امتحانات بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار