معاون عملیات ناجا خبر داد

تجمیع خطوط پلیس 110 در تمام استان‌ها به جز دو استان

تهران (پانا) - معاون عملیات نیروی انتظامی می‌گوید طرح تجمیع خطوط 110 در تمام استان‌ها (به جز دو استان ) طی سال جاری اجرا شده است.

کد مطلب: ۸۹۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تجمیع خطوط پلیس 110 در تمام استان‌ها به جز دو استان

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین ساجدی‌نیا در همایش معاونت عملیات ناجا اظهار کرد: اجرایی کردن و تحقق فرامین و انتظارات مقام معظم رهبری، تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های سازمانی در حوزه مأموریتی این معاونت اولین اولویت کاری‌ ما بوده است.

وی عنوان کرد: تهیه و برآورد طرح‌های عملیاتی، هدایت و نظارت در اجرای عملیات‌ها، فعال نگه‌داشتن و به روز آمدی فرماندهی کنترل ( مرفوک)، اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در تمام استان‌ها (به جز دو استان ) و ... از دیگر اقدامات این معاونت در سال جاری بوده است.

معاون عملیات ناجا ادامه داد: تدوین کتاب جامع عملیاتی به صورت نوین و کتاب عملیاتی استان‌ها بر مبنای جغرافیا و جرم نیز از دیگر محورهای کاری این معاونت می‌باشد.

سردار ساجدی نیا یادآور شد: اهتمام به تشدید فعالیت قرارگاه امام علی (ع) مطابق تدابیر و تعامل با نهادهایی چون سپاه پاسداران و بسیج از دیگر محورهای مأموریتی این معاونت می باشد؛ در کنار این مهم، علاوه بر برگزاری رزمایش‌ها در استان‌های مختلف، بر ارتقاء آمادگی و توان رزمی یگان‌ها نیز تمرکز ویژه‌ای داشته‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ارتقاء آمادگی و توان یگان‌های تکاوری نیز به صورت جدی دنبال و اجرایی شد به گونه‌ای که امسال برای این یگان به صورت مستقل همایشی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار