سایت کامپیوتر دبیرستان حضرت زینب کبری نوش آباد به بهره برداری رسید

کاشان (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه حضرت زینب کبری سلام اله علیها نوش آباد از گشایش و بهره برداری سایت کامپیوتر این واحد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سایت کامپیوتر دبیرستان حضرت زینب کبری نوش آباد به بهره برداری رسید

زهرا نیک سرشت در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این سایت در فضایی به مساحت 80 متر مربع و با استفاده از 10 دستگاه کامپیوتر به ارزش 250 میلیون ریال از محل مشارکت شهروندان نیکوکار نوش آباد راه اندازی شده است.

وی افزود: دانش آموزان شاغل به تحصیل در دوره متوسطه برای یادگیری درسهایی مانند علوم، کار و فناوری به طور تخصصی و در سایر درسها جهت تعمیق یادگیری ، استفاده از نرم افزارهای تعاملی و کتاب های مصور نیاز به استفاده از کامپیوتر دارند .

وی با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی آموزشی در فرایند تدریس تاکید کرد: استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتقال مفاهیم درسی و کتاب های مصور آموزشی به دانش آموزان آسان شده است .

وی تاکید کرد: بهره مندی از تکنولوژی، این فرصت را برای دانش آموزان فراهم می کند تا در محیط مدرسه از امکانات و فناوری‌های جدید به طور هوشمندانه و در مسیر درس، تحقیق و پژوهش استفاده کنند.

نیک سرشت گفت: در شرایط امروز با گسترش علم در زندگی شهروندان، آشنایی دانش آموزان با فناوری های به روز و ارائه روشهای آموزش نوین زمینه توسعه در بخش های مختلف را در کشور فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار