امام جمعه خوسف : بیانیه گام دوم انقلاب باید مثل وصیت نامه امام (ره) نهادینه شود

خوسف (پانا) ـ امام جمعه خوسف بااعلام این خبرافزود:در ستاد اقامه نماز جمعه باید یک مدت طولانی بر روی این بیانیه در قالب سخنرانی ، گفتمان های دینی ، بنر ، تبلیغات و... کار شود تا به یک عملیات راهبردی برسیم.

کد مطلب: ۸۹۵۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خوسف : بیانیه گام دوم انقلاب باید مثل وصیت نامه امام (ره) نهادینه شود

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در این نشست با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و یاد و خاطره شهدای تروریستی اخیر با تاکید بر بیانیه مقام عظمای ولایت در گام دوم انقلاب گفت: در ستاد اقامه نماز جمعه باید یک مدت طولانی بر روی این بیانیه در قالب سخنرانی ، گفتمان های دینی ، بنر ، تبلیغات و... کار شود تا به یک عملیات راهبردی برسیم.
حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی افزود: باید به این بیانیه مثل وصیت نامه سیاسی الهی مرحوم امام (ره) توجه ویژه شود و طوری ریل گذاری شود که در گزینش ها نیز از آن سئوال باشد که آیا فرد اعتقاد دارد یا نه ، مدارس ، دانشگاهها ، حوزه های علمیه و همه مردم باید در این مورد حساس شوند و حتی مسابقه ای از محتوای آن برگزار تا گفتمان شود.
مسئول ستادهای اقامه نماز جمعه استان خراسان جنوبی نیز در این نشست با تاکید بر نهادینه شدن بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب و تبیین این چراغ راه در خطبه ها ، ستاد نماز ، اجتماعات مردمی ، دانشجویی و دانش آموزی گفت: حضور پر رنگ مردم انقلابی در نماز جمعه ، یوم ا...ها و مناسبت های ملی و مذهبی نظام را بیمه می کند .


امینی با تقدیر از فعالیت های شاخص ستاد اقامه نماز جمعه خوسف در برپایی میز خدمت با تاکید بر حضور مسئولان در نماز جمعه افزود: مردم ما باید مطالبه گر باشند و از مسئولان بخواهند تا در کنار آنها حضور داشته باشند و به راحتی بتوانند درخواست ها و مشکلات خود را مطرح کنند و مسئولان نیز به در حل مشکلات تلاش کنند چون مردم همیشه از مسئولان جلوترند.


وی که حامل پیام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در خصوص تغییر مکان برگزاری نماز جمعه خوسف از مسجد جامع به محل دیگری بود ( به دلیل وجود ستون های بزرگ در محل برگزاری نماز جمعه و پراکنده شدن جمعیت در شبستان ها و عدم پوشش درست خبری و تصویری ) از امام جمعه ، اعضای ستاد ، افراد تاثیر گذار و معتمدان محلی خواست تا در نشستی کارشناسی نسبت به جابجایی مکان (به دلیل نبود مصلا در خوسف) به یکی از هیئت های مذهبی اقدام کنند.


امینی همچنین بر ایجاد فضای مردمی ، جوان گرایی و جذب بیشتر جوانان ، توجیه سیاسی و بصیرت افزایی اعضای ستاد ، حضور امام جمعه و افراد تاثیر گذار ستاد در برنامه های روستاها ، مدارس و دانشگاه ها و فعال تر کردن آدینه مهد تاکید کرد.


در ادامه رئیس و معاونان ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان خوسف نیز گوشه ای از فعالیت ها و مشکلات حوزه کاری خود را از جمله وجود رابطان ستاد در روستاها جهت برنامه ریزی و حضور هفتگی علاقمندان به شرکت در نماز جمعه با عنوان کاروان های منتظران ظهور ، تقدیر از نونهالان ، نوجوانان و دانش آموزان فعال در مناسبت های مختلف، بر پایی میز خدمت ، مسجد محوری جهت حضور و جذب بیشتر نسل نوجوان و جوان ، برپایی مسابقات بین نماز گزاران و تقدیر از آنها ، پخت و توزیع 40 کیک به مناسبت 40 سالگی انقلاب در بین نماز گزاران جمعه در 12 بهمن ، برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات ابلاغی به مناسبت های مختلف پس از نماز جمعه ، برگزاری اردوها و استفاده از استخر شنا بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار