انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان خراسان جنوبی برگزار شد

 بیرجند(پانا)- مجمع عمومی دبیران منتخب مجامع اعضاء ومربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی سراسراستان وانتخابات هیأت رئیسه ی مجامع ٤گانه استانی ونمایندگان پیشتازان استان در مجمع کشوری امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان خراسان جنوبی برگزار شد

محمد رضا با اطمینان مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در این انتخابات که با حضور معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ونماینده اداره حراست آموزش و پرورش استان،مربیان و اعضا تشکل پیشتازان برگزار گردید، ضمن تشکر از حضور بی سابقه وباشکوه پیشتازان استان درراهپیمایی ۲۲بهمن افزود: مردم ما دراین صحنه نشان دادند علی رغم برخی مشکلات موجود ناشی از کارشکنی ها و دسیسه های دشمن، همچنان عاشق ومرید ولایت و پاسدارخون شهداء هستند وپای آرمان های بزرگ انقلاب ایستاده وبه امید خدا همه باهم جشن چله های بعدی‌انقلاب را باشکوهتر از همیشه برگزار خواهند کرد.
وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران دلاور مدافع میهن گفت :پیشتازان سازمان دانش اموزی این اقدام رذیلانه ی گروهک های تکفیری را شدیدا محکوم می نمایند

با اطمینان در خصوص شیوه انتخابات گفت:این انتخابات در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن در سطح مناطق و نواحی 12 گانه استان برگزار شده و امروز مرحله دوم آن برگزار خواهد شد و نمایندگان استان جهت معرفی به کشور و شرکت در مرحله سوم انتخابات معرفی خواهند شد.

او ادامه داد: در این انتخابات 37نفر از اعضا و مربیان شهرستانها و مناطق استان که شامل 9 دانش آموز دختر،9 دانش آموز پسر ،10مربی مرد و 9 مربی زن است با هم به رقابت پرداختند.

بااطمینان تصریح کرد: «باید اعضاء مجامع با دانش و آگاهی کافی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در این انتخابات شرکت کنند، چون که مربیان نقش مهمی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های صحیح وعملکردهای سازمان دارند.»

او ادامه داد: هدف از برگزاری چنین انتخاباتی استفاده از ظرفیت‌ها، توان فکری و خلاقیت‌های اعضا و مربیان در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و افزایش مشارکت آنها در اجرای برنامه ها می‌باشد.

مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در ادامه بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و مجمع اعضاء و مربیان به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

وی در پایان خطاب به حاضرین در جلسه عنوان کرد: برای انتخاب نماینده مربیان و دانش‌آموزان برای حضور در عرصه های کشوری نهایت دقت و توجه را داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی بیان کرد: منتخبین به مدت دو سال نمایندگان مجامع استان در سطح کشور هستند، امیدوارم سفیران و نمایندگان خوبی برای جامعه مربیان و دانش آموزان استان باشند.

در پایان به هر یک از اعضا که مایل بودند در انتخابات شرکت کنند زمانی اختصاص داده شد تا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند و رای‌گیری انجام شد.

6 مربی و6 دانش‌آموزی که بیشترین رأی را آورده‌اند از هر بخش به عضویت مجمع کشوری در خواهد آمد و2نفر هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نفرات برگزیده مجامع استانی به این ترتیب است:

مجمع استانی اعضای پسر:

1- محمد زلیرانی به عنوان رئیس

2- علی ملائی به عنوان نائب‌رئیس

3- محمدرضاشیخ پور به عنوان منشی

مجمع استانی مربیان مرد:

1-فرامرز یعقوبی به عنوان رئیس

2- حسین شاکری به عنوان نائب‌رئیس

3- صباغی به عنوان منشی

مجمع استانی اعضای دختر:

1- زکیه ایوبی به عنوان رئیس

2- عزت طحانی به عنوان نائب‌رئیس

3-عارفه عبدالهی به عنوان منشی

مجمع استانی مربیان زن:

1-فاطمه حیدری بخش به عنوان رئیس

2- عطیه خزاعی به عنوان نائب‌رئیس

3- فاطمه رضائی به عنوان منشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار