اوج بخشش با درآمد ناچیز باربری

قم (پانا) - نیّت خالص یک باربر قمی در یتیم‌نوازی از او حامی نمونه کشوری ساخت.

کد مطلب: ۸۹۴۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اوج بخشش با درآمد ناچیز باربری

محمدصادق مؤیدیان، حامی نمونه استان قم، هم‌زمان با طلوع آفتاب، به سمت چرخ باربری خود می‌رود و می‌گوید: تمام دارایی من در این دنیا همین چرخ باربری است که وسیله کسب درآمد من است.
وی با یادآوری خاطرات شیرین ازدواجش چنین می‌گوید: در سال 91 با دختری باایمان، ازدواج کردم که حاصل زندگی مشترکمان فرزندم محمدجواد است که پس از تولدش بیشتر از قبل رنگ خدایی گرفتیم.
محمد صالح از اینکه برای تقرب به خدا هرماه بخشی از درآمد ناچیزش را برای کودکان یتیم شهرش کنار می‌گذارد خوشحال است و می‌گوید: لحظه‌ای که خبر به دنیا آمدن فرزندم را شنیدم با مشورت همسرم به شکرانه پدر و مادر شدنمان باخدا عهد کردیم، هرروز نیمی از درآمد کارگری‌ام را برای ایتام شهرم کنار بگذارم.
حامی باسخاوت قمی درآمدش را ناچیز دانسته ولی از برکت مالش این‌طور می‌گوید: بااینکه بعضی روزها کسی برای بردن بارش به من مراجعه نمی‌کند اما هرروز نصف درآمدم را به ایتام می‌دهم و احساس می‌کنم به خاطر برکت خدا هیچ مشکل اقتصادی ندارم.
وی از عهد خود باخدا چنین یاد می‌کند: ازخداخواسته‌ام اگر روزی خواست به من هم ثروت زیادی بدهد، کمکم کند تا به ایتام و فقرا کمک بیشتری کنم و حتی خانه، بیمارستان و مدرسه برای آن‌ها بسازم تا به‌عنوان باقیات‌صالحات برایم ماندگار شود.
مؤیدیان که سال 94 در بین خیران قمی و سال 95 به‌عنوان خیّر نمونه کشوری انتخاب شد از بزرگ‌ترین آرزویش که فرج امام زمان (عج) است این‌طور می‌گوید: برای ظهور آقا دعا می‌کنم تا خودش بیاید و از ایتام دستگیری کند.
وی ادامه می‌دهد: الحمدالله به برکت خدمت به ایتام چند سال است که آرزوی دیرینم یعنی زیارت کربلای معلی برآورده شده است و همه‌ساله به همراه خانواده‌ام به عتبات عالیات مشرف می‌شویم.
این باربر دریادل و دلسوز، بیکاری و اعتیاد جوانان را یکی از ناراحتی‌هایش بازگو کرده و می‌گوید: دعا می‌کنم خداوند برای این جوانان هم راهگشایی کند تا زندگی آن‌ها هم با رزق حلال رونق داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار