در رتبه بندی سال ۲۰۱۹ ؛

صعود شش پله ای رتبه دانشگاه سمنان در وبومتریکس

سمنان (پانا) - بر اساس جدیدترین رتبه ‌بندی وب ‌سایت دانشگاه‌های جهان در ژانویه ۲۰۱۹ ، دانشگاه سمنان توانست در رتبه بندی وبومتریکس جایگاه 1874 جهانی و جایگاه 26 را در سطح کشور کسب نماید.

کد مطلب: ۸۹۴۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
صعود شش پله ای رتبه دانشگاه سمنان در وبومتریکس

سیف الله سعدالدین معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: اخیراً وبومتریکس لیستی را منتشر کرده و در آن دانشگاه‌های ایران را از نظر حضور و فعالیت آموزشی و پژوهشی آنها در وب‌ سایت هایشان مورد بررسی قرار داده که دانشگاه سمنان رتبه 26 را در کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این رتبه بندی دانشگاه سمنان در خاورمیانه رتبه 90 را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: رتبه دانشگاه سمنان نسبت به رتبه بندی قبلی در سال 2018 شش پله صعود داشته است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان افزود: این رتبه‌‌بندی وسیع‌ ترین رتبه‌بندی در جهان است که بر اساس آن هزاران دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی جهان بر مبنای چهار شاخص اصلی رتبه‌بندی می شوند.

سعدالدین ادامه داد: تعداد صفحات وب دانشگاه در گوگل، تعداد لینک‌های برقرار شده از سایر سایت‌ها به سایت دانشگاه، تعداد استنادات از نویسندگان برتر بر اساس منبع گوگل اسکولار و درنهایت تعداد مقالات کیفی دانشگاه از جمله شاخص های این رتبه بندی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار