امام جمعه شهر قدس: بیانیه دوم رهبری راهکار عالی برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی است

شهرقدس (پانا) ‌- امام جمعه شهر قدس بیانیه دوم رهبری را نقشه ای راهبردی برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی خواند.

کد مطلب: ۸۹۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر قدس: بیانیه دوم رهبری راهکار عالی  برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی است

اولین دورهمی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در شهر قدس با حضور حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه ، علی اصغر ناصربخت فرماندار، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و جمع کثیری از پیشکسوتان شهردر مسجد جامع منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهر قدس اظهار کرد: امروز ما در شهر هرچه آبادانی و ثمره مثبت داشته حاصل و ثمره زحمات شمایی است که در دوران انقلاب چشم و چراغ راه انقلاب و امام خمینی (ره) بودید وامروز بحمدالله انقلاب اسلامی پا به دهه پنجم عمر خودش قرار داده و یکی از زیبایی‌هایی که در دهه پنجم انقلاب اسلامی بیانیه دوم سکان دار انقلاب است.

او ادامه داد: بیانیه اول رهبر معظم انقلاب (مدظه العالی) در خصوص همین چهل سالی که گذشت بود و بیانیه دوم برای دهه پنجم انقلاب اسلامی است که بیانیه ای راه گشا و دقیق که تکلیف همه را روشن میکند وجادارد این بیانیه را بارها و بارها بخوانیم و مرور کنیم.

امام جمعه شهر قدس گفت : حضرت آقا در بیانیه دوم به دوچشم انداز مهم آینده انقلاب اسلامی اشاره کردند اول ایجاد تمدن اسلامی که در قرآن کریم به آن اشاره شده و دوم اتصال این حکومت به دست حضرت مهدی (عج) است.

امام جمعه شهر قدس در ادامه بر نیاز انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی تاکید کرد و افزود: روحیه انقلابی که در دهه شصت انقلاب نوپای مارا به خوبی حفظ کرد روحیه ای که در دهه پنجاه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. روحیه انقلابی گری حرکت های جهادی مومنانه و مخلصانه و باخلوص نیت است.

او خاطر نشان کرد : انقلاب تا پشتوانه مردمی دارد پیروز است و برای حفظ و تداوم خودش نیاز به حضور مومنانه و مخلصانه شما دارد و شما باید خاطرات و تجربیات خود را یادداشت کنید و منتقل کنید به نسل‌های بعدتان و در تجربیاتتان بنویسید انقلاب اسلامی از کجا آمد و برای چه آمد.

حجت الاسلام جوکار اذعان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است پس همه مسئولین و همه مردم هم باید پشتوانه آن باشند.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار