پیشنهاد وسوسه‌برانگیز ولیعهد سعود برای خرید منچستریونایتد

تهران (پانا) – عربستانی‌ها قصد دارند با پیشنهادی شگفت‌انگیر باشگاه منچستریونایتد را خریداری کنند.

کد مطلب: ۸۹۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد وسوسه‌برانگیز  ولیعهد سعود برای خرید منچستریونایتد

به گزارش دیلی میل، منچستریونایتد پیشنهادی 3.8 میلیارد پوندی از از ولیعهد سعودی محمد بن سلمان دریافت کرده است.

خانواده سلطنتی عربستان که 850 میلیارد پوند ثروت دارند، امیدوارند بتوانند رضایت گلیزر، مالک فعلی منچستریونایتد، را بابت این خرید جلب کنند.

بنا به اخباری که سان منتشر کرده است، این پیشنهاد جدیدی است که از سوی محمد بن سلمان به مالک آمریکایی منچستر رسیده است و او در حال بررسی موضوع است. منابع نزدیک به خانواده گلیزر می‌گویند این خانواده مخالف فروش منچستریونایتد هستند اما در نهایت ممکن است مبلغی که بن سلیمان پیشنهاد داده است، آنها را متقاعد کند.

مالکان فعلی شیاطین سرخ، این باشگاه را در سال 2007 با قیمت 790 میلیون پوند خریداری کردند و حالا اگر تصمیم به فروش آن به بن سلمان را داشته باشند بیش از 2.2 میلیارد پوند سود خواهند کرد. البته سعودی‌ها سال قبل هم تمایل به خرید منچستر یونایتد داشتند اما اتفاقی مانند قتل خاشجی باعث شد تا این پیشنهاد مسکوت بماند.

البته پیشنهاد 3.8 میلیارد پوندی محمد بن سلمان، بستگی به وضعیت منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان دارد و باید دید آیا این تیم می‌تواند فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان حاضر باشد؟

یکی از دلایل بن سلمان برای خرید یونایتد علاقه او به رقابت با اماراتی‌هاست. در حالی که منچسترسیتی به دست مالک اماراتی‌اش شیخ منصور اداره می‌شود، عربستانی‌ها هم دوست دارند وارد این عرصه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار