سردار فضلی:حمایت جوانان از نظام موجب خشم دشمنان شده است

شهرری (پانا)- فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: انگیزه و حمایت جوانان ولایتمدار و انقلابی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار شهدای انقلاب موجب خشم و نفرت دشمنان شده است زیرا آنها انتظار چنین وضعیتی را نداشتند.

کد مطلب: ۸۹۴۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سردار فضلی:حمایت جوانان از نظام موجب خشم دشمنان شده است

به گزارش ایرنا سردار علی فضلی در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه دشمنان آرمان‌های انقلاب را مورد هدف قرار داده اند افزود: باید با تمام قوا مراقب توطئه های دشمنان باشیم.
او بیان کرد: در عملیات والفجر 8 که بیستم بهمن سال 1364 کلید خورد حدود 6 ماه فعالیت جهادی انجام شد.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با بیان اینکه عبور 2 هزار و 700 غواص از اروندرود در این عملیات پیش بینی شده بود، یادآور شد: در این عملیات، غواصان با کمترین هزینه در استفاده از ادوات جنگی پیروز شدند و عملیات را با موفقیت به پایان رساندند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در ادامه این یادواره با بیان اینکه جوانان امروز مانند دوران دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند گفت: امروز جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب سپاه پاسداران را هدایت می کنند.
سردار حسن حسن‌ زاده افزود: دهه پنجم انقلاب اسلامی دوران شکوفایی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، فناوری، ورزشی و دینی است.
او با اشاره به اینکه امروز در دوران تثبیت پیروزی انقلاب به‌سر می‌ بریم یادآور شد: مقاومت، همدلی و همراهی با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از مولفه‌های دوران تثبیت محسوب می شود.
در پایان این یادواره از 10 خانواده شهید عملیات والفجر 8 تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار