تفرقه موجب شکست ساختار نظام، تضعیف قدرت و کاهش توان مقابله با دشمنان است

بوشهر(پانا)_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت : بدون وحدت در فضای ملی امکان مقابله با جهان استکبار وجود ندارد .

کد مطلب: ۸۹۴۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تفرقه موجب شکست ساختار نظام، تضعیف قدرت و کاهش توان مقابله با دشمنان است

آیت الله صفایی بوشهری در نشست تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام جمهوری اسلامی در مناطق قومی افزود: وحدت یکی از مهم ترین اصول راهبردی رسیدن به امنیت پایدار، پیشرفت و تمدن اسلامی و زمینه ساز اقتدار ملی و دفع تهاجم گسترده جهان استکبار است.

صفایی گفت : وحدت براساس مبانی فقه اسلامی، عقلانیت دینی و با بهره گیری از عبرت ها و تجربه های تاریخی مصلحتی مهم در مدیریت زندگی است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: بدون وحدت در فضای ملی امکان مقابله با جهان استکبار وجود ندارد و به امنیت پایدار نخواهیم رسید.

وی اظهار داشت: از دیرباز جهان استکبار به دنبال تفرقه در بین جامعه اسلامی، مردم و قومیت های مختلف در کشورهای خواهان استقلال است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت : وحدت و مودت اهل سنت و شیعه در استان بوشهر سابقه ای تاریخی دارد و همواره به صورت مسالمت آمیز در فضایی پر از احترام در کنار یکدیگر زندگی می کنند .


آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت : تا پیش از از انقلاب اسلامی ایران تنها 6 مسجد اهل سنت در استان بوشهر وجود داشت که این شمار به 140 مسجد افزایش پیدا کرده است.


صفایی تصریح نمود : قبل از انقلاب حوزه علمیه اهل سنت در استان وجود نداشت اما امروز به برکت نظام اسلامی 11 حوزه علمیه اهل سنت در استان بوشهر راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار