رییس صمت مازندران خبر داد:

توزیع۴۸۰ تن گوشت منجمد در بازار برای ایام عید

ساری (پانا) - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از توزیع۴۰۰تن مرغ منجمد و ۲۸۰تن گوشت گوساله منجمد در بازار در ایام نزدیک به عید خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع۴۸۰ تن گوشت منجمد در بازار برای ایام عید

محمد محمدپور عمران امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران، برنامه‌های مربوط به یکپارچه‌سازی خدمات بازار و فعالیت‌های تنظیم بازار شب عید را مربوط به وزارت جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: «قیمت گوشت مرغ ۱۱هزار و ۵۰۰تومان اعلام شد و مردم باید با این قیمت مرغ را خریداری کند.»

او با اعلام اینکه تعاون روستایی مازندران، ۲۶هزارتن از پرتقال‌های مورد نیاز شب عید کشور را تامین می‌کند، ادامه داد: «۵۰۰تن پرتقال و ۶۰۰تن سیب را نیز تعاون روستایی در شهرستان‌های مازندران توزیع خواهد کرد.»

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین از توزیع۴۰۰تن مرغ منجمد و ۲۸۰تن گوشت گوساله منجمد در ایام نزدیک به عید در بازار خبر داد.

محمدپور ضمن اشاره به عدم موازنه کالا، تامین کالا و نهاده‌هایی که با ارز هزار و ۲۰۰وارد می‌شود، مکانیزه نبودن شبکه توزیع را از جمله مشکلات بخش صنعت استان دانست.

او اعلام کرد که تاکنون ۱۳۰ تن گوشت گرم گوسفندی و ۱۴۰ تن گوشت منجمد گوسفندی به بازار عرضه شده است.

محمدپور همچنین به تشکیل ۴۰ پرونده مهم در بحث تامین مرغ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت که این سنگین‌ترین پرونده در این زمینه در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار