یک‌هزار و ۱۵۹ مسجد و حسینیه مازندران از برق رایگان استفاده می‌کنند

ساری (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اعلام کرد که یک‌هزار و ۱۵۹ مسجد و حسینیه در استان از برق رایگان استفاده می‌کنند که نیازمند اصلاح الگوی مصرف است.

کد مطلب: ۸۹۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
یک‌هزار و ۱۵۹ مسجد و حسینیه مازندران از برق رایگان استفاده می‌کنند

کیوان فرح‌زاد صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق گفت: «با توجه به میزان مصرف برق در تابستان امسال، شرایط مصرف برق در سال ۹۸ نگران کننده است.»

او با اشاره به جمعیت شناور ۱۷ میلیون نفر در غرب مازندران، ادامه داد: «۸۳ درصد مشترکان ما خانگی هستند که ۵۰ درصد برق تولیدی را مصرف می‌کنند.»

مدیر عامل توزیع برق غرب مازندران عملکرد این سازمان را ۱۹۰ درصد بیش از سهمیه ۴۲ مگاواتی که در نظر گرفته شده بود، اعلام کرد.

فرح‌زاد با اعلام اینکه نصب پست برق در سال جاری تاکنون ۳۵ میلیارد تومان هزینه داشته است، افزود: «۴۷۷ نقاط وابسته به دوایر دولتی داریم و تقاضای ما این است که به میزان مصرف نظارت کنند.»

این مسئول تأکید کرد که ما نمی‌توانیم برای صرفه‌جویی مصرف برق به مردم و صنایع فشار وارد کنیم در حالی‌که در اداره‌های در مصرف برق و انرژی، صرفه جویی نکنند.

فرح‌زاد با اشاره به اینکه یک‌هزار و 159 مسجد و حسینیه از برق رایگان استفاده می‌کنندمی‌کنند، بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار