مراسم جشن تکلیف ۸۰۰ دانش آموز دختر در شهرستان امیدیه برگزار شد

امیدیه(پانا)- مراسم باشکوه جشن تکلیف ۸۰۰دانش آموز دختر آموزش وپرورش شهرستان امیدیه با حضور مسئولین شهری در سالن ولایت شرکت نفت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن تکلیف ۸۰۰ دانش آموز دختر در شهرستان امیدیه برگزار شد

صبح امروز مراسم جشن عبادی مذهبی تکلیف ۸۰۰ دانش آموز دختر با تلاش کارشناس قرآن وعترت، مدیریت آموزش وپرورش و کارشناسان پرورشی با انجام برنامه های مذهبی، سرود و نمایش بصورت منسجم انجام گرفت.

دراین مراسم ابتدا حجه الاسلام علیزاده امام جمعه شهرستان سخنانی در خصوص این آیین مذهبی ایراد فرمودند و از مدیریت آموزش وپرورش برای برگزاری این جشن باشکوه تشکر کردند.

در ادامه احمدرضا کرائی مدیر آموزش وپرورش در جشن تکلیف نمادین که درسالن سینمای نفت برگزار شد افزود:

دانش آموزان همواره کارسازترین وبز رگترین سرمایه کشور محسوب می شوند و وظیفه تعلیم و تربیت انها بر عهده آموزش وپرورش می باشد.

وی اظهار داشت: این دوره مهم وتاثیر گزار در زندگی دانش آموزان دختر هست که والدین باید در کنار معلمین و مربیان در تعلیم و تربیت آموزه های دینی و معنوی بصورت آگاهانه ودلسوزانه همکاری داشته باشند وهمچنین سعادت جامعه را در گرو رشد وپیشرفت دانش آموزان در امور آموزشی همراه با اعتقاد وباور اسلامی دانست و ی تاکید کرد: دانش آموزانی که به سن تکلیف می رسند باید رفتار و کردارنیک و دستورات دین اسلام را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

در پایان از حضور تمام مسئولین ادارات ونهادها وکارشناسان تلاشگر که مجری این برنامه بودند تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار