مدیر کل طرح،برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور: ریل گذاری در هر حوزه آگاهی از قوانین امری الزامی است

اصفهان(پانا)-کریم مصلحی در دوره آموزشی –کارگاهی برنامه ریزی امور عمرانی و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور بیان داشت:برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه برنامه ریزی و بودجه و امور عمرانی همواره از راهبردهای اساسی این حوزه است و اعتقاد داریم این دوره ها برای دانشگاه فرهنگیان ضروری و مفید خواهد بود و نسبت به قوانین آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم خوب ریل گذاری کنیم.

کد مطلب: ۸۹۳۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل طرح،برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور: ریل گذاری در هر حوزه آگاهی از قوانین امری الزامی است

مدیرکل طرح،برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور عنوان داشت:دوره آموزشی برنامه ریزی امور عمرانی و بودجه به میزبانی استان اصفهان در دو روز برگزار می گردد ؛این دوره دومین دوره آموزشی_کارگاهی در حوزه برنامه و بودجه است و بیشتر معطوف به امور عمرانی است و می خواهیم در این حوزه مجموعه مالی و برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان کشورآگاه تر و بهتر عمل نماید.

وی افزود:با عنایت به فرسودگی ساختمان های دانشگاه فرهنگیان عملیات عمرانی در دانشگاه ضرورت دارد و لذا برگزاری دوره و دانش افزایی همکاران در این خصوص نیز ضرورت پیدا می کند تا در این حوزه عملکرد بهتر و اصولی داشته باشند.

کریم مصلحی اظهار کرد:حوزه برنامه ریزی بسیار مهم است و در کشور ما نیز نوپا می باشد و جای کار و فعالیت زیادی به خصوص در دانشگاه فرهنگیان دارد.در این دوره موارد مختلف کاربردی مطرح خواهد شد از جمله در حوزه امور عمرانی،نحوه برنامه ریزی و قوانین این حوزه است.

وی ابزار کرد:در این دوره علاوه بر معاونت توسعه مدیرت استانی؛معاونان پردیس ها نیز حضور دارند تا اطلاعات لازم را برای عملکرد اصولی و قانونی در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان در این دوره دریافت نمایند.آگاهی بخشی در حیطه فنی و مهندسی در دانشگاه فرهنگیان امری ضروری و راهگشا است و سعی شده است در چارت سازمانی جدید دانشگاه دفتر امور فنی و عمرانی گنجانده شود و امیدواریم این مهم محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار